Ali zihninde kayboldu! - Mucize Doktor 50. Bölüm

შოუბიზნესი

Ali, komada rüyalarında kısır döngüye girdi!
Mucize Doktor Resmi GEheads Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Zerrin Tekindor
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Ezgi Asaroğlu
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #sensizbirdünya #GoodDoctor

კომენტარები

  • Ebruli
    Ebruli9 საათის წინ

    "Bu bir teklif mi?" Oooo yaza düğünümüz var cemaat🤩

  • Tsubasa Ozora
    Tsubasa Ozora3 დღის წინ

    "Sen benim defterime mi baktın lan?" ay Doruk jfhdhdhhd

  • Deniz
    Deniz4 დღის წინ

    Bu bir teklif mi?

  • Asya
    Asya5 დღის წინ

    Ali:Ben sevginin gücü üstüne bir araştırma yapıyorum. Evli insanların açık kalp ameliyatında bekar insanlara göre daha hızlı iyileştiği görülmüş. Nazlı: Mmm bu bir teklif mi? Demir ve Doruk: Oooo🤪🤪 Nazlı evlilik teklifi bekliyor Ali. Biz de😄

  • tanıtım
    tanıtım6 დღის წინ

    Bu bir teklif mi cok tatlı söyledi

  • BlnkRose
    BlnkRose7 დღის წინ

    NAZLI VEFA MI GELİYOR? gelsin bir an önce gelsin😌

  • Arif Tanç
    Arif Tanç7 დღის წინ

    BU SAHNELER TÜRKIYEYE 2 HAFTA SONRA AÇILACAK ÖNDEN YERİMİ ALAYIM

  • Dilşad Əhmədli
    Dilşad Əhmədli8 დღის წინ

    Alinin "bu bir teklif mi"sorusu karşısında tatlı tatlı utanması ve Demirle Doruğun "oooooo"diyişi,beni öldürdü.

  • BlnkRose

    BlnkRose

    6 დღის წინ

    Keşke gerçek teklifi de görsek

  • Bədir Yusifov

    Bədir Yusifov

    7 დღის წინ

    Mənidə😆😆

  • Memo
    Memo8 დღის წინ

    Bu sahne tam bir bilim-kurgu filmlerini hatırlatdı. "Before I Fall" ve "2 :22" filmlerine benziyor. Yemin ederim film tadında bir dizi. Ve izlerken de zaman çok çabuk geçiyor. Tüm ekipe canı gönülden teşekkür ederim!

  • golge

    golge

    6 დღის წინ

    Türkiye'de dizi olarak ilk bölümden beri tek bu diziyi izliyorum çok kaliteli dizi cidden.

  • Əl Əliyev
    Əl Əliyev9 დღის წინ

    Reklamı yapıştırmışsizin

  • Jana Zein
    Jana Zein9 დღის წინ

    Korktum lam burda😅

  • Natiq Agali
    Natiq Agali9 დღის წინ

    İlk gördüyümde bu sahneyi şunu dedim: Nasıl bu kadar mutlu?

  • Alastor Moody

    Alastor Moody

    9 დღის წინ

    Aynen bende

  • Ders Vaxti
    Ders Vaxti9 დღის წინ

    Yalniz karisan benimi kafam oldu👇

  • Gülşen Allahverdiyeva
    Gülşen Allahverdiyeva9 დღის წინ

    6:27de nedense korktum yaa

  • Gülşen Allahverdiyeva
    Gülşen Allahverdiyeva9 დღის წინ

    Benim de kafam karıştı yaa

  • Romaissa Zerib
    Romaissa Zerib9 დღის წინ

    Seni Sevyorom ali

  • Ecrin Ademi
    Ecrin Ademi9 დღის წინ

    Nazlının "bu bir teklif mi" demesi cook tatli degil miydi yaa

  • Ecrin Ademi

    Ecrin Ademi

    8 დღის წინ

    @Suat Ertüürk dimi yaaa cok tatlı

  • Suat Ertüürk

    Suat Ertüürk

    8 დღის წინ

    aynn cok guzel diyor

  • Mr Berkay

    Mr Berkay

    9 დღის წინ

    @Ecrin Ademi fake ti ama merak etmeyelim bence öyle sahneler artık bol bol olcakk

  • Ecrin Ademi

    Ecrin Ademi

    9 დღის წინ

    @Mr Berkay evet o benim boncuğuum

  • Ecrin Ademi

    Ecrin Ademi

    9 დღის წინ

    @Əl Əliyev evet ne yazik ki

  • Ecrin Ademi
    Ecrin Ademi9 დღის წინ

    Ben de niye bu kadar mutlu diyorum

  • Ecrin Ademi

    Ecrin Ademi

    6 დღის წინ

    @BlnkRose tmm duzeltirim

  • Yunus Noob
    Yunus Noob9 დღის წინ

    İlk

შემდეგი